Jaarsalarissen 2020 doorgeven

Jaarsalarissen 2020 doorgeven

Heeft u dit al gedaan?

Beheren wij uw inkomens- en/of pensioenregelingen? Zoals elk jaar ontvangen wij graag een overzicht van uw medewerkers met de jaarsalarissen voor 2020, zodat wij deze gegevens ook dit jaar weer netjes kunnen verwerken in Felixx.® online. Kijk hieronder welke situatie op u van toepassing is en welke actie u mogelijk (nog) moet ondernemen.

Jaarsalarissen-2020

Uw salarisadministratie wordt uitgevoerd door Felixx.® loon

U hoeft om deze reden niets te doen, behalve het actueel houden van de dienstverbandgegevens in Felixx.® loon. Wij stemmen de jaarlijkse aanlevering van de salarissen in januari af met de pensioenuitvoerder.

U heeft u salarisadministratie gekoppeld aan Felixx.® online

Behalve het actueel houden van de dienstverbandgegevens in uw eigen salarisadministratie, hoeft u niets te doen. Wij synchroniseren Felixx.® online met uw salarispakket en stemmen de jaarlijkse aanlevering van salarissen af met de pensioenuitvoerder.

U heeft geen koppeling tussen uw salarisadministratie en Felixx.® online

In dit geval ontvangen wij graag van u een ingevuld Excel-overzicht. Van de medewerkers die per 1 januari 2020 in dienst zijn getreden, ontvangen wij graag alle benodigde gegevens (tabblad 1 Excel-overzicht). Van de werknemers die al in dienst zijn, ontvangen wij graag alleen het salaris en het parttimepercentage (tabblad 2 Excel-overzicht). Kunt u zelf inloggen op Felixx.® online en zijn de gegevens actueel? Dan is een email naar beheer@felixx.online voldoende. Geef in deze email aan dat alle gegevens correct zijn. Wij stemmen de jaarlijkse aanlevering van de salarissen verder af met de pensioenuitvoerder.

U voert het dagelijks beheer van de pensioenregeling zelf uit

Dan vragen wij u om de aanlevering van de salarissen zelf met de pensioenuitvoerder af te stemmen. Uiteraard kunnen wij u hierbij helpen. U dient dan wel rekening te houden met aanvullende kosten voor deze ondersteuning.

Mochten wij inmiddels de gegevens van u hebben ontvangen, dan kunt u de bovenstaande informatie natuurlijk negeren. Als u in de loop van het jaar nog aanpassingen heeft in het werknemersbestand, dan dient u dit uiteraard aan ons door te blijven geven via de reguliere kanalen zoals u gewend bent.

Heeft u verder nog vragen?

Neem dan gerust contact met ons op via 085-083 10 00. Wij helpen u graag verder.

Ralph van Putten

Pensioen- & Arbeidsvoorwaardenadviseur
ralph.vanputten@felixxwerkt.nl

Ralph heeft de studies Nederlands recht en Organisatiewetenschappen behaald aan de Vrije Universiteit van Amsterdam.... Lees verder